السبت، 5 نوفمبر 2016

بلدى يا بلدى _ حمزة نمرة


بلدى يا بلدى _ حمزة نمرة
https://www.youtube.com/watch?v=I2rlG7N0jRI
=================
بلدى يا بلدى وانا نفسى اروح بلدى
ايام وبتجرى بينا ولا يوم نسينا دم الابطال فى سيناء ارض الفيروز فى بلدى
بلدى يا بلدى وانا نفسى اروح بلدى
بلدى طنطا مين اللى قال اونطة دول ناس مفهماش غلطة شالله سيد يا بدوى
بلدى يا بلدى وانا نفسى اروح بلدى
يااااااابوااااااي على الصعايدة كرما ومحبة زايدة وقلوبهم شمعة قايدة بتنور كل بلدى
بلدى يا بلدى وانا نفسى اروح بلدى
صياد وبيرمى شبكه والخير هو اللى شبكه والبحر رماله سمكه على شط اسكندرية
بلدى يا بلدى وانا نفسى اروح بلدى
امبابة منيب وشبرا وازهر وحسين واوبرا صدق اللى قال دى كبرى القاهرة ديه بلدى
بلدى يا بلدى وانا نفسى اروح بلدى
معروف للكون مقامك فى حروبك وفى سلامك وابنك لو مات عشانك بيموت فرحان يا بلدى
بلدى يا بلدى وانا نفسى اروح بلدى
بلدى يا بلدى ياما شفت كتير يا بلدى كله بيروح لحاله واللى يتبقا بلدى
بلدى يا بلدى وخلاص روحت بلدى بلدى يا بلدى وخلااااااااااااااااااااص روحت بلدى .
================
بلدى يا بلدى _ حمزة نمرة
https://www.youtube.com/watch?v=I2rlG7N0jRI

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق